| Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ Podvozek? KONI? HP? |
| miro pona |
Zaslal: út únor 06, 2007 10:19 am |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 19. 05. 2006
Příspěvky: 84
Bydliště: bratislava
|
| nakolko dovazam podvozky v-maxx tak jazdim nanom a radi sa medzi tie konfortnejsie pri 1,1 je znizenie -55mm ale pre vts je viac moznosti a to -40mm,55mm,60mm,65mm zniyenie. co sa tyka pneu tak v 15ke je jedini povoleny rozmer 195/45/15 podla mna tam musi 195/50/15 skiret nakolko to je dost vysia pneu. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Adler |
Zaslal: út únor 06, 2007 10:59 am |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 1173
Bydliště: Kroměříž
|
| nac to vychazi ty v-maxx podvozky ? ... vydrzi to neco ? .... |
_________________ Skodylak fmetle, ftédéýčku a na hlínách
ex 1,5VTd //Galerie// |
|
| Návrat nahoru |
|
| miro pona |
Zaslal: út únor 06, 2007 11:20 am |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 19. 05. 2006
Příspěvky: 84
Bydliště: bratislava
|
| vies co ja ho mam rok a zytial bez problemov a minuly rok som predal dost kusov a bez problemov inac vyraba sa to v tovarni koni v holandsku je to lacnesie riesenie oproti koni cena je tam okolo 8200 bez dph na 1,1 1,5 a vts su okolo 200skk drahsie.to su ceny nakomplet podvozok.daju sa objednat samozrejme aj tlmice a pruziny zvlast. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Hassan_B |
Zaslal: so duben 21, 2007 11:35 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 223
Bydliště: Olomouc, Lazce
|
co je u saxa VTS nejniz? stredni dil tlumice, prahy nebo olejova vana?
Ritchma: jak ty jsi na tom s vyskou techto veci nad zemi? planuju -50 ale s tim ze mam 195/45/14. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Miki |
Zaslal: ne duben 22, 2007 6:09 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Ritchma |
Zaslal: ne duben 22, 2007 8:10 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
| Netušim kolik to mam snížený ale celkem dost což si jistě viděl na fotkách a jediný čim sem tam někde drhnu je přední nárazník. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| DarkMIKE |
Zaslal: ne duben 22, 2007 11:30 am |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Zdarec pani. Brody rada pre Teba. Pokial mas VTS a chces tam davat 195/50/R15 tak to nerob!!! usetri si peniaze. ja som to kupil po chalanovi co to tam takto mal a pri plnom rajde mi suchali kola a vnutorne blatniky a tiez pri max prepruzeni napriklad po hrbolatej ceste mi suchali vzadu spodok...Teraz mam 195/45/R15 a ziadne problemy a tiez sa lahsie zataca, akoby bol silnejsi posilovac. Ide to super. A co sa tyka podvozkov tiez uvazujem o snizeni ale ako vravi Mishenko ziadne extremy, nemienim skakat na kazdom minihrbolku a riesit odskoky v kazdej zakrute.
Ten podovozk je super od serie a mam na Vas prosbu, hlavne Miki, Lada, Marty a spol..Buduci rok idem skusit rally, aky podvozok by ste mi financne dostupny navrhli? A pripadne aj vysku-vyskovo nastavitelny? Pozeral som na rallye matadorke C2 VTS a nebola moc nizko ale bola znizena..Moja predstava znizenia je -30 max -40mm myslim ze na asfaltove rally by to malo stacit ci? (Jasne ze zalezi od trate) Myslim ze Marty jazdil aj rally. Poradite?? |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Laďa |
Zaslal: po duben 23, 2007 10:25 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 602
Bydliště: Přerov
|
DarkMIKE napsal: Zdarec pani. Brody rada pre Teba. Pokial mas VTS a chces tam davat 195/50/R15 tak to nerob!!! usetri si peniaze. ja som to kupil po chalanovi co to tam takto mal a pri plnom rajde mi suchali kola a vnutorne blatniky a tiez pri max prepruzeni napriklad po hrbolatej ceste mi suchali vzadu spodok...Teraz mam 195/45/R15 a ziadne problemy a tiez sa lahsie zataca, akoby bol silnejsi posilovac. Ide to super. A co sa tyka podvozkov tiez uvazujem o snizeni ale ako vravi Mishenko ziadne extremy, nemienim skakat na kazdom minihrbolku a riesit odskoky v kazdej zakrute.
Ten podovozk je super od serie a mam na Vas prosbu, hlavne Miki, Lada, Marty a spol..Buduci rok idem skusit rally, aky podvozok by ste mi financne dostupny navrhli? A pripadne aj vysku-vyskovo nastavitelny? Pozeral som na rallye matadorke C2 VTS a nebola moc nizko ale bola znizena..Moja predstava znizenia je -30 max -40mm myslim ze na asfaltove rally by to malo stacit ci? (Jasne ze zalezi od trate) Myslim ze Marty jazdil aj rally. Poradite??
Myslím že když se chceš něco dozvědět tady odsud tak napiš na ICQ Mártymu, sem moc nechodí, myslím že ti poradí nejlíp. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| DarkMIKE |
Zaslal: út duben 24, 2007 10:09 am |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Diky moc Ladine!!  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Crack |
Zaslal: čt duben 26, 2007 4:07 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 01. 2006
Příspěvky: 847
Bydliště: Miletín
|
|
| Návrat nahoru |
|
| franus |
Zaslal: čt květen 29, 2008 11:28 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
Muze nekdo poreferovat vlastnostech o stavitelnych tlumicich KONI vs KYB (Kayaba)? Zajimalo by me srovnani , zivotnost apod. a jestli nevite, jake jsou doporucene (osvedcene) pruziny k temto tlumicum. Pripadne jestli nevite, jake jsou ceny obou znacek, ceny stavitelnych Kayab jsem vubec nenasel.
THX |
_________________ Pug205gti |
|
| Návrat nahoru |
|
| DarkMIKE |
Zaslal: čt květen 29, 2008 3:33 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
No Koni ma k tlmicom aj pruziny ako sadu (KIT -35mm), momentalne ho len testujem, cakam na znizenie zadnej napravy (u Johnyho )
Zatial som pozoroval po par testikoch ze KONI je dost tvrde, tu by Ti najlepsie poradil Miki, Lado a aspol, ktory jazdili aj Kayaby. Nevyhodou KONI ze sa neda nastavit tuhost na aute, co je u Kayaby vpohode. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| skokan |
Zaslal: čt květen 29, 2008 4:22 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
| Myslim ze chalani spominali ze KYB je dobre na kazdodenne jazdenie a velke plus je aj nastavenie tuhosti zhora. |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

|
|
| Návrat nahoru |
|
| Miki |
Zaslal: čt květen 29, 2008 5:17 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
kedže som mal aj koni aj kyb aj bilstein, tak vám prezradím svoj nazor.
kyb- vyhoda - nastavenie tuhosti zvrchu
- nevyhoda - nie je dost tvrda a ani dost makka v krajnych nastaveniach ( 1 až 4 ) .1 mi do mesta pripadala tvrdsia nez by bolo treba, nestihala uplne dotlmit-problem hlavne na zlych cestach. 4 mi na kopci nestacila tvrdostou.
koni- vyhoda - relativne dostacujuca tvrdost( na kopec ale nestaci v kombinacii s ramom, inak celkom fajn). na diery reagovali lepsie ako KYB - myslim ze tlmic ma rychlejsi utlm nez KYB.
- nevyhoda - nemožnosť nastavenia zvrchu
bilstein B8 - vyhoda - daleko nalepsi tlmic z tejto trojice. vyborny kompromis, povedal by som ze je to az velmi vhodna volba na rally, kde skor ide o rychlost reakcie na vymoly a terenne nerovnosti ako na tvrdost.
- nevyhodou sa moze zdat nemoznost nastavenia tuhosti,ale tento tlmic to pri normalnom pouziti nepotrebuje. Nevyhoda priamo pre mna je , ze pri montazi ramu ani tento tlmic nestaci a budem musiet investovat do draheho nastavitelneho podvozku .
Zial saxo az prilis reaguje na ram, preto extra tuhy podvozok je nevyhnutnost.
Zhrniem - KYB AGX je pre ludi co chcu mat pocit ze menia nastavenie auta a jazdia po relativne dobrych cestach . KONI je pre kazdeho kto chce tvrdsie auto. Bilstein je pre ludi co chcu nieco jazdit , bez ohladu na kvality ciest , ale nehodi sa do auta z ramom |
_________________ http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4 |
|
| Návrat nahoru |
|
| skokan |
Zaslal: čt květen 29, 2008 8:44 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
|
| Návrat nahoru |
|
|
|