ja s 16V měl dlouhodobej prumer 7,3l.... bylo v tom jezdeni do prace (15km), dlouhe trasy, ale i slalom, okruh apod...
jinak tazny na vts neni problem
a jinak hlavne koukat do kufru pod koberec, jak moc je to zrezle... sledovat stav zadni napravy... olej ve vode.... loupajici poloosy atd atd...
JJ na korozi dej majzla. Já měl uhnilej celej bok kufru až pod zadní sedadlo (vyvářka za 2800KČ), Dále hnijou výztuhy za předníma podběhama (respektive kapsy pod předníma sedačkama), ty mám taky shnilý (oprava za 3000kč každá strana). Jinak mám 1.4, najeto 185000. Zadni napravu snad netřeba připomínat. Pokud nejsou zadní kola rovnou do áčka, tak otevři dveře, vem za ně a zatřepej pořádně celým autem ze strany na stranu. Pokud nějaká strana, nebo obě, pruží méně anebo se od nápravy ozývá praskání/vrzání, tak to má za sebou (repas za 6000kč). Jinak ceny dílů jsou cca 2x dražší než na felicii. Co se týká místa ve vnitř, tak na předních sedačkách je víc místa než ve feldě a spotřeba je taky nižší (feldu mam 1.3 combi)
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru