no jen ten papír ti asi nestačí, budeš muset nechat zapsat ty kola do TP, ale mělo by to jít zapsat pomocí tohohle papíru+dostaneš papír na STK od technika typu K že tam ty kola pasujou atd.
Jinak tenhle samotnej papír je ti myslim k ničemu a před trošku chytřejšim policajtem neobstojíš, to si teda myslim já
jinak k těm podložkám, záleží taky na šířce ráfku, ale ty kola maj šířku 7" takže maximálně tak podložky dozadu, ale veředu by to mělo bejt zároveň, musíš to vyzkoušet a pak uvidíš
MELHUBA KLUBUZaložen: 08. 10. 2008Příspěvky: 865Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
komaxit rozdeleni
interierove
-epoxidove jen na pouziti v zastresenych prostorech
-epoxipolyesterove exterier tuto barvu lakovny rady pouzivaji kvuli cene slunce a tezke kovy z brzd a vysoka telota z brzdicu nedela dobre
-polyesterove a polyuretanove barvy jsou uz vhodne na lakovani zavesu kol a namahane veci v podvozku od kamenu
-akrylatove jsou vhodne na karoserii a kola ale i podvozek nevyhoda je ze lakovny nemaji vetsinou velky vyber barev a reflexni nebo fosforeskujici barvy se nedelaji v akrylu jen v polyuretanu
komaxit pokud je povrch pomerancovy tak to znamena ze je tam moc barvy
vyhoda komaxu skryje nerovnosti na lakovanem dilu male vripy atd
teplota vypalovani 160 az 220 stupnu
komax se da i lakovat i nekolikrat ale co vrstva laku tzn ze se ta bila lehce ztmavne a uz neni tak kristalove bila
ale nevim jestli existji nejake plasticke nebo elasticke barvy
komaxit rozdeleni
interierove
-epoxidove jen na pouziti v zastresenych prostorech
-epoxipolyesterove exterier tuto barvu lakovny rady pouzivaji kvuli cene slunce a tezke kovy z brzd a vysoka telota z brzdicu nedela dobre
-polyesterove a polyuretanove barvy jsou uz vhodne na lakovani zavesu kol a namahane veci v podvozku od kamenu
-akrylatove jsou vhodne na karoserii a kola ale i podvozek nevyhoda je ze lakovny nemaji vetsinou velky vyber barev a reflexni nebo fosforeskujici barvy se nedelaji v akrylu jen v polyuretanu
komaxit pokud je povrch pomerancovy tak to znamena ze je tam moc barvy
vyhoda komaxu skryje nerovnosti na lakovanem dilu male vripy atd
teplota vypalovani 160 az 220 stupnu
komax se da i lakovat i nekolikrat ale co vrstva laku tzn ze se ta bila lehce ztmavne a uz neni tak kristalove bila
ale nevim jestli existji nejake plasticke nebo elasticke barvy
No já ty kola stejně asi nakonec necham pokomaxitovat na černo. stejně mi příjde že to autu sluší víc než bílí.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru