punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - přestavba E85
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  přestavba E85

randymp3
Zaslal: út únor 14, 2012 10:06 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 20. 08. 2011 Příspěvky: 58 Bydliště: Stod / Plzeň-Jih
zdravím saxoklubáky Wink

má někdo zkušenost s ethanolem Very Happy ? nedělám si prdel,ale jen se ptám jestli je taková přestavba možnost zrealizovat na Saxo http://www.automedik.cz/palivo-prestavby-e85.html ,protože jsem měl v plánu si koupit Imprezu,která už byla po přestavbě,ale pak s toho sešlo,protože jsem se bál,že by z normálního platu bylo težký takovou káru uživit..co se týče údržby atd...

A tak si říkám že by možná nebyl špatnej nápad takovou věc mít i v Saxu ...

díííkes Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Landys75
Zaslal: út únor 14, 2012 11:54 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 29. 11. 2010 Příspěvky: 517 Bydliště: Jesenice
no nevypadá to špatně, ale zase si to chce taky spočítat návratnost týhle investice Wink ale nasadil si mi tím brouka do hlavy Laughing

_________________
Saxo 1.4i 1997 Můj "Zelenej drak" Very Happy- Prodáno Sad

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MrChodnyCZ
Zaslal: st únor 15, 2012 7:12 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
Taky je pri te prestavbe potreba pocitat s tim, ze benzinky na E85 nejsou na kazdem kroku.

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Landys75
Zaslal: st únor 15, 2012 8:34 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 29. 11. 2010 Příspěvky: 517 Bydliště: Jesenice
No tak to ale nevadí protože když nebudeš náhodou zrovna mít kde natankovat E85, tak můžeš natankovat normál natural 95 a ta jednotka automaticky rozpozná jestli zrovna jedeš na benzín a nebo na ethanol, takže se dá pak normálně jezdit na oboje Wink vážně sem o tom začal uvažovat.
Tady z tý stránky si tu jednotku potom chci koupit, je to českej výrobek a ještě k tomu to můžeš do 14 dnů při nespokojenosti vrátit a oni ti vrátí peníze. A takový ty jednotky za 5000,- je kravina protože neplní svojí funkci
http://www.bioethanole85.cz/index.php?option=com_virtuemart&category_id=1&page=shop.browse&Itemid=4&vmcchk=1&Itemid=4

_________________
Saxo 1.4i 1997 Můj "Zelenej drak" Very Happy- Prodáno Sad

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: st únor 15, 2012 1:00 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
přemejšlel sem o tom a moc se to nevyplatí, má to horší návratnost než přestavba na LPG. Auto bude mýt viší spotřebu a ten ethanol neni zase tak levnej takže na ujetém kilometru moc neušetříte a než se vůbec zaplatí počáteční investice tak to bude trvat. Co jsme počítaly tak na 100Km se ušetří tak okolo 20Kč, takže při nájezdu 15000km za rok se to člověku vrátí teprve za 3roky. Confused

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ZiberekS12
Zaslal: st únor 15, 2012 4:20 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 16. 11. 2011 Příspěvky: 13 Bydliště: Mladá Boleslav
Když se to míchá s benzinem tak jak se má ,tak je to akorát dražší
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
sax sax
Zaslal: čt únor 16, 2012 6:15 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 119 Bydliště: Praha východ
Kámoš to jezdil v 1,4XSi a 1:2 to jelo lépe než 100 oktan benzín, pak to dal 1:1 a už to začalo škytat achcípat. Na rozdíl zase stará Omega 2,0i to baštila bez úpravy a ve 100% poměru, jen to trochu dele startovalo za studena.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
randymp3
Zaslal: ne únor 19, 2012 1:28 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 20. 08. 2011 Příspěvky: 58 Bydliště: Stod / Plzeň-Jih
Landys75 napsal:
no nevypadá to špatně, ale zase si to chce taky spočítat návratnost týhle investice Wink ale nasadil si mi tím brouka do hlavy Laughing




tak nebyl by to špatnej nápad Wink .. kdybych nevěděl co už na autě poštelovat Very Happy tak bych určitě do toho šel...ethanol za 25 korun,nejbližší benzínku mám asi 10 kiláků od baráku a pak až v Plzni,ale do Plzně jezdím většinou furt když tankuju plnou 100 oktanu Very Happy ...a jak jsi psal..je možné místo toho jezdit na 95/98 ...100 oktan nevím..to jsem se nedočetl,ale asi Very Happy ... je pravda,že je to trožku risk,jak to bude šlapat třeba po 100 tisících kilometrech,neznám nikoho kdo má s E85 zkušenosti :/ ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
randymp3
Zaslal: ne únor 19, 2012 1:36 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 20. 08. 2011 Příspěvky: 58 Bydliště: Stod / Plzeň-Jih
Landys75 napsal:
No tak to ale nevadí protože když nebudeš náhodou zrovna mít kde natankovat E85, tak můžeš natankovat normál natural 95 a ta jednotka automaticky rozpozná jestli zrovna jedeš na benzín a nebo na ethanol, takže se dá pak normálně jezdit na oboje Wink vážně sem o tom začal uvažovat.
Tady z tý stránky si tu jednotku potom chci koupit, je to českej výrobek a ještě k tomu to můžeš do 14 dnů při nespokojenosti vrátit a oni ti vrátí peníze. A takový ty jednotky za 5000,- je kravina protože neplní svojí funkci
http://www.bioethanole85.cz/index.php?option=com_virtuemart&category_id=1&page=shop.browse&Itemid=4&vmcchk=1&Itemid=4



na tutu stránku jsem taky už koukal,ale 14 dní se mi zdá málo na nespokojenost,to jedině po přestavbě by chtělo vypustit zbytek nádrže a prohnat to čistou E85 a pak se možná do 14 dnů prokáže jestli je to gut Wink ... nebo nevím..píšu kraviny Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
randymp3
Zaslal: ne únor 19, 2012 1:45 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 20. 08. 2011 Příspěvky: 58 Bydliště: Stod / Plzeň-Jih
sax sax napsal:
Kámoš to jezdil v 1,4XSi a 1:2 to jelo lépe než 100 oktan benzín, pak to dal 1:1 a už to začalo škytat achcípat. Na rozdíl zase stará Omega 2,0i to baštila bez úpravy a ve 100% poměru, jen to trochu dele startovalo za studena.




s tím studeným startem je to bohužel pravda :/ ...že po přestavbě to má delší starty,nevím jestli by pomohli závodní svíčky..fakt nevím,ale dost mě to zajímá Wink ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: ne únor 19, 2012 2:01 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
no panove... nevim jestli ste to cetli to co k tomu pisi - ale je tam poznamka ze dat svicky co se pouzivaji na LPG

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
randymp3
Zaslal: ne únor 19, 2012 2:49 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 20. 08. 2011 Příspěvky: 58 Bydliště: Stod / Plzeň-Jih
další na co jsem narazil je,že není vhodné kombinovat E85 se sportovním filtrem (kit sání), kvůli bohatosti směsi,že v ethanolu je už asi 30% vzduchu...tak uvidím co je na tom pravdy Wink ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sax sax
Zaslal: ne únor 19, 2012 11:44 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 119 Bydliště: Praha východ
Jen pro upresneni. Muj prispevek je o autech bez jakekoliv upravy tedy bez prestavby.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Landys75
Zaslal: ne únor 19, 2012 2:17 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 29. 11. 2010 Příspěvky: 517 Bydliště: Jesenice
já se právě dočetl, že je vhodný když děláš tu přestavbu doplnit to i sportovním filtrem. no přemejšlim nad tim a asi to pak v létě až budou peníze namontuju a uvidíme co to provede Laughing a s těma svíčkama jsem se dočetl lže stačí namontovat svíčky s větší výdrží např: Denso iridium power, atp.

_________________
Saxo 1.4i 1997 Můj "Zelenej drak" Very Happy- Prodáno Sad

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Laďa
Zaslal: st květen 09, 2012 2:47 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 22. 02. 2005 Příspěvky: 602 Bydliště: Přerov
Takže mám kamaráda který se tím začal zabývat , cena i s prací je kolem 6 000,- u čtyřválce , má to odzkoušené na Nisanu Micra , spotřeba vyšší asi o 1/2 litru ale výkon na brzdě poskočil ze 45 kW na 54 kW. http://www.motorexpert.cz/opravujeme.htm

Můžete mu klidně volat , mailovat :

http://www.motorexpert.cz/kontakty.htm p.Kanovský nebo p. Bek.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved