| Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ přestavba E85 |
| randymp3 |
Zaslal: út únor 14, 2012 10:06 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 08. 2011
Příspěvky: 58
Bydliště: Stod / Plzeň-Jih
|
zdravím saxoklubáky
má někdo zkušenost s ethanolem ? nedělám si prdel,ale jen se ptám jestli je taková přestavba možnost zrealizovat na Saxo http://www.automedik.cz/palivo-prestavby-e85.html ,protože jsem měl v plánu si koupit Imprezu,která už byla po přestavbě,ale pak s toho sešlo,protože jsem se bál,že by z normálního platu bylo težký takovou káru uživit..co se týče údržby atd...
A tak si říkám že by možná nebyl špatnej nápad takovou věc mít i v Saxu ...
díííkes  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Landys75 |
Zaslal: út únor 14, 2012 11:54 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 29. 11. 2010
Příspěvky: 517
Bydliště: Jesenice
|
|
| Návrat nahoru |
|
| MrChodnyCZ |
Zaslal: st únor 15, 2012 7:12 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
| Taky je pri te prestavbe potreba pocitat s tim, ze benzinky na E85 nejsou na kazdem kroku. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Landys75 |
Zaslal: st únor 15, 2012 8:34 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 29. 11. 2010
Příspěvky: 517
Bydliště: Jesenice
|
|
| Návrat nahoru |
|
| martanc |
Zaslal: st únor 15, 2012 1:00 pm |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
přemejšlel sem o tom a moc se to nevyplatí, má to horší návratnost než přestavba na LPG. Auto bude mýt viší spotřebu a ten ethanol neni zase tak levnej takže na ujetém kilometru moc neušetříte a než se vůbec zaplatí počáteční investice tak to bude trvat. Co jsme počítaly tak na 100Km se ušetří tak okolo 20Kč, takže při nájezdu 15000km za rok se to člověku vrátí teprve za 3roky.  |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
| Návrat nahoru |
|
| ZiberekS12 |
Zaslal: st únor 15, 2012 4:20 pm |
|
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 16. 11. 2011
Příspěvky: 13
Bydliště: Mladá Boleslav
|
| Když se to míchá s benzinem tak jak se má ,tak je to akorát dražší |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| sax sax |
Zaslal: čt únor 16, 2012 6:15 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 119
Bydliště: Praha východ
|
| Kámoš to jezdil v 1,4XSi a 1:2 to jelo lépe než 100 oktan benzín, pak to dal 1:1 a už to začalo škytat achcípat. Na rozdíl zase stará Omega 2,0i to baštila bez úpravy a ve 100% poměru, jen to trochu dele startovalo za studena. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| randymp3 |
Zaslal: ne únor 19, 2012 1:28 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 08. 2011
Příspěvky: 58
Bydliště: Stod / Plzeň-Jih
|
|
| Návrat nahoru |
|
| randymp3 |
Zaslal: ne únor 19, 2012 1:36 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 08. 2011
Příspěvky: 58
Bydliště: Stod / Plzeň-Jih
|
Landys75 napsal: No tak to ale nevadí protože když nebudeš náhodou zrovna mít kde natankovat E85, tak můžeš natankovat normál natural 95 a ta jednotka automaticky rozpozná jestli zrovna jedeš na benzín a nebo na ethanol, takže se dá pak normálně jezdit na oboje  vážně sem o tom začal uvažovat.
Tady z tý stránky si tu jednotku potom chci koupit, je to českej výrobek a ještě k tomu to můžeš do 14 dnů při nespokojenosti vrátit a oni ti vrátí peníze. A takový ty jednotky za 5000,- je kravina protože neplní svojí funkci
http://www.bioethanole85.cz/index.php?option=com_virtuemart&category_id=1&page=shop.browse&Itemid=4&vmcchk=1&Itemid=4
na tutu stránku jsem taky už koukal,ale 14 dní se mi zdá málo na nespokojenost,to jedině po přestavbě by chtělo vypustit zbytek nádrže a prohnat to čistou E85 a pak se možná do 14 dnů prokáže jestli je to gut ... nebo nevím..píšu kraviny  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| randymp3 |
Zaslal: ne únor 19, 2012 1:45 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 08. 2011
Příspěvky: 58
Bydliště: Stod / Plzeň-Jih
|
sax sax napsal: Kámoš to jezdil v 1,4XSi a 1:2 to jelo lépe než 100 oktan benzín, pak to dal 1:1 a už to začalo škytat achcípat. Na rozdíl zase stará Omega 2,0i to baštila bez úpravy a ve 100% poměru, jen to trochu dele startovalo za studena.
s tím studeným startem je to bohužel pravda :/ ...že po přestavbě to má delší starty,nevím jestli by pomohli závodní svíčky..fakt nevím,ale dost mě to zajímá ... |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| EiFFeL |
Zaslal: ne únor 19, 2012 2:01 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
| no panove... nevim jestli ste to cetli to co k tomu pisi - ale je tam poznamka ze dat svicky co se pouzivaji na LPG |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
| Návrat nahoru |
|
| randymp3 |
Zaslal: ne únor 19, 2012 2:49 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 08. 2011
Příspěvky: 58
Bydliště: Stod / Plzeň-Jih
|
další na co jsem narazil je,že není vhodné kombinovat E85 se sportovním filtrem (kit sání), kvůli bohatosti směsi,že v ethanolu je už asi 30% vzduchu...tak uvidím co je na tom pravdy ... |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| sax sax |
Zaslal: ne únor 19, 2012 11:44 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 119
Bydliště: Praha východ
|
| Jen pro upresneni. Muj prispevek je o autech bez jakekoliv upravy tedy bez prestavby. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Landys75 |
Zaslal: ne únor 19, 2012 2:17 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 29. 11. 2010
Příspěvky: 517
Bydliště: Jesenice
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Laďa |
Zaslal: st květen 09, 2012 2:47 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 602
Bydliště: Přerov
|
|
| Návrat nahoru |
|
|
|