| Autor |
Zpráva |
< Ostatní ~ 1,8 nebo 1,4 ??? |
| Johny |
Zaslal: út listopad 04, 2008 4:05 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
Flori napsal: 8V mam urcite to vim podle fotek motoru mam typ 2 65kw dnes znovu zkousena Vmax na tacho rucicka v polovine displeje podle gps 218km/h merena rychlost z 0-100 ja stopkama v aute a tri lidi venku vzdy to bylo pod 8s kolem 7,4-7,7. mel sem moznost svest se v 16V rozdil je v tom ze me to tahne od spoda sestnacka se chyta vejs na sprintu na 400m je senacka o pul auta ve predu diky tomu ze ma omezovac vejs a 87kw. potreboval bych to na brzdu dat protoze i kamarad rikal ze na 8V 65kw to nak vic jede.
muheee 65KW vs 87KW a pol auta na 400m, to nieje už proti logike ale i proti zdravému rozumu  |
_________________ 1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

|
|
| Návrat nahoru |
|
| SKreyn |
Zaslal: út listopad 04, 2008 4:16 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 04. 10. 2008
Příspěvky: 437
Bydliště: Slovensko
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Flori |
Zaslal: út listopad 04, 2008 5:30 pm |
|
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 08. 2008
Příspěvky: 318
Bydliště: Pardubice
|
Johny napsal: Flori napsal: 8V mam urcite to vim podle fotek motoru mam typ 2 65kw dnes znovu zkousena Vmax na tacho rucicka v polovine displeje podle gps 218km/h merena rychlost z 0-100 ja stopkama v aute a tri lidi venku vzdy to bylo pod 8s kolem 7,4-7,7. mel sem moznost svest se v 16V rozdil je v tom ze me to tahne od spoda sestnacka se chyta vejs na sprintu na 400m je senacka o pul auta ve predu diky tomu ze ma omezovac vejs a 87kw. potreboval bych to na brzdu dat protoze i kamarad rikal ze na 8V 65kw to nak vic jede.
muheee 65KW vs 87KW a pol auta na 400m, to nieje už proti logike ale i proti zdravému rozumu 
tim chces rict co? |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| gordon SVK |
Zaslal: út listopad 04, 2008 7:53 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 04. 2007
Příspěvky: 290
Bydliště: BN SVK
|
|
| Návrat nahoru |
|
| troskalp |
Zaslal: út listopad 04, 2008 7:59 pm |
|
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 01. 09. 2008
Příspěvky: 2204
Bydliště: Střílky
|
special edition motoru  |
_________________ saxik 1.6 8v BÍLÁ KŮŽEE exxx - nezapomenu na nej-prvni auto
Citroen c4 vts 2.0 16v 130kw aktual muj RED DEVIL
Další citroen C5 |
|
| Návrat nahoru |
|
| Lukes.2002 |
Zaslal: út listopad 04, 2008 7:59 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
lidi tohle není předváděčka motoru...tak rozdílný zase nejsou...myslím že jednou fotka stačila...  |
_________________ ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout
ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo
ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré
Alfa Romeo 159 Sportwagon |
|
| Návrat nahoru |
|
| Johny |
Zaslal: út listopad 04, 2008 8:00 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
Flori napsal: Johny napsal: Flori napsal: 8V mam urcite to vim podle fotek motoru mam typ 2 65kw dnes znovu zkousena Vmax na tacho rucicka v polovine displeje podle gps 218km/h merena rychlost z 0-100 ja stopkama v aute a tri lidi venku vzdy to bylo pod 8s kolem 7,4-7,7. mel sem moznost svest se v 16V rozdil je v tom ze me to tahne od spoda sestnacka se chyta vejs na sprintu na 400m je senacka o pul auta ve predu diky tomu ze ma omezovac vejs a 87kw. potreboval bych to na brzdu dat protoze i kamarad rikal ze na 8V 65kw to nak vic jede.
muheee 65KW vs 87KW a pol auta na 400m, to nieje už proti logike ale i proti zdravému rozumu 
tim chces rict co?
to čo som napisal, proste to je scifi.
A ak sa tak stalo, ja nikomu nevravim že klamal, tak bud 16V isiel stale len na dvojke alebo ten 65KW nema 65 ale aspon 84KW atd... |
_________________ 1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

|
|
| Návrat nahoru |
|
| Lukes.2002 |
Zaslal: út listopad 04, 2008 8:03 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
|
| Návrat nahoru |
|
| martanc |
Zaslal: út listopad 04, 2008 8:05 pm |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
Lukes.2002 napsal: troskalp napsal: special edition motoru 
vubec nevadí že pletete pojem a průjem. Tady někdo napíše že 1.6 8V 65kw má jeden kabel z řídící jednotky a 1.6 8V 72kw má tři....a ted se tu divíte že 1.4 má tři a je to speciál...ach jo...  no ono asi spíš záleží na roku výroby a typu RJ  |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
| Návrat nahoru |
|
| troskalp |
Zaslal: út listopad 04, 2008 8:12 pm |
|
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 01. 09. 2008
Příspěvky: 2204
Bydliště: Střílky
|
Lukes.2002 napsal: troskalp napsal: special edition motoru 
vubec nevadí že pletete pojem a průjem. Tady někdo napíše že 1.6 8V 65kw má jeden kabel z řídící jednotky a 1.6 8V 72kw má tři....a ted se tu divíte že 1.4 má tři a je to speciál...ach jo... 
lukesi to bylo myšleno jako vtip  |
_________________ saxik 1.6 8v BÍLÁ KŮŽEE exxx - nezapomenu na nej-prvni auto
Citroen c4 vts 2.0 16v 130kw aktual muj RED DEVIL
Další citroen C5 |
|
| Návrat nahoru |
|
| martanc |
Zaslal: út listopad 04, 2008 8:16 pm |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
troskalp napsal: Lukes.2002 napsal: troskalp napsal: special edition motoru 
vubec nevadí že pletete pojem a průjem. Tady někdo napíše že 1.6 8V 65kw má jeden kabel z řídící jednotky a 1.6 8V 72kw má tři....a ted se tu divíte že 1.4 má tři a je to speciál...ach jo... 
lukesi to bylo myšleno jako vtip  njn každej to pochopil asi jinak  |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
| Návrat nahoru |
|
| gordon SVK |
Zaslal: út listopad 04, 2008 8:21 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 04. 2007
Příspěvky: 290
Bydliště: BN SVK
|
|
| Návrat nahoru |
|
| martanc |
Zaslal: út listopad 04, 2008 8:22 pm |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Skrbla |
Zaslal: út listopad 04, 2008 8:51 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
Flori napsal: zdarec panove mam problem s velkym P mam saxo udajne v TP 1,6 8V 65kw dovoz z danska a cely je to divny za prve tacho mam do 190, za druhy Vmax je do poloviny displeje coz je odhadem 230 za treti z 0-100 za 7,5-8,0s podle razeni a vrtuli od chladice mam jakoby na strane k motoru. a chci se vas optat co to mam jestli 1,4 nebo 1,6 na 1,4 to jede dobre zas tak nevim.
Nemáš náhodou něco takovýho :

|
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Sejny |
Zaslal: st listopad 05, 2008 12:18 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 30. 05. 2006
Příspěvky: 1162
Bydliště: Kunčina
|
třeba to má chipovaný  |
_________________ ex- 1.1i _44kw_ r.v.97,195000km
ex- 1.6 8V_65kw_r.v.00_VTS /bílá
Audi A4 B6 1.9TDi 96kw
Radši mrtvej než druhej |
|
| Návrat nahoru |
|
|
|