| Autor |
Zpráva |
< Ostatní ~ RELE NT73-3 CS10 DC12V 0.36 |
| EiFFeL |
Zaslal: st říjen 13, 2010 6:36 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
| nemohlo |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
| Návrat nahoru |
|
| lakinooo |
Zaslal: st říjen 13, 2010 3:48 pm |
|
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
Chlape nic proti tebe, ale s tvojimi elektrotechnickymi zrucnostami radsej kaslli na to!!!!
Tu máš dve varianta ako by to fungovalo... Dokonca jednu bez relátka.

|
|
|
| Návrat nahoru |
|
| EiFFeL |
Zaslal: st říjen 13, 2010 3:55 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
taky to mas blbe mezi nama  |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
| Návrat nahoru |
|
| lakinooo |
Zaslal: st říjen 13, 2010 4:13 pm |
|
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
| hm. nemyslim, ale necham sa poucit... |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| EiFFeL |
Zaslal: st říjen 13, 2010 4:17 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
elektromagneticka indukce - civka - po rozpojeni napajeni na ovladaci civce relatka se tam naindukuje zpatky napeti tzn. je potreba dat diodu v opacnem smeru nez je pripojeno napeti aby se umoznilo bezpecne vybiti civky  |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
| Návrat nahoru |
|
| lakinooo |
Zaslal: st říjen 13, 2010 4:21 pm |
|
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
Az na jednu vec, ze dioda by bud pri jednom cykle ( t.j zamknutie, alebo odomknutie) posobila ako skrat.
Dufam, ze vies, ze na motorcek centralu ide na jeden vodic + a na druhy - pri odomykani a opacna polarita pri zamykani.
PS: Bez rele to funguje tiez krasne... Stacia 4 diody. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| EiFFeL |
Zaslal: st říjen 13, 2010 4:23 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
| njn to uz je vec druha... otazka je co by potom udelala ta civka kdyz se na ni naindukuje stejny napeti ale v opacny polarite... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
| Návrat nahoru |
|
| lakinooo |
Zaslal: st říjen 13, 2010 4:25 pm |
|
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
|
| Návrat nahoru |
|
| martanc |
Zaslal: st říjen 13, 2010 4:34 pm |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
| tam se toho moc nenaindukuje tohle není žádné obří vynutí jako např u motoru takže to bude fungovat v pohodě bez diody. To řešení se 4 diodamy neni moc dobré vzhledem k tomu že pak proud pro všechny žárovky zatěžuje jednotku centrálu a ono to v součtu dělá 8A. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
| Návrat nahoru |
|
| lakinooo |
Zaslal: st říjen 13, 2010 4:36 pm |
|
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
| RJ centralu obsahuje rele ktore bez problemov zvlada 30A. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| martanc |
Zaslal: st říjen 13, 2010 4:42 pm |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
| no to je možné ale přece jen třeba v zimě když sou zatuhlý zámky maj ty motorky dost velkej odběr a taky by musel mýt dvě 10A diody. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
| Návrat nahoru |
|
| lakinooo |
Zaslal: st říjen 13, 2010 4:52 pm |
|
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
To typ diod neries. Teoreticky aj prakticky som to videl na vela autach. V mojom ex-saxe to tobo spravene cez 4 relatka. Som sa az lakol ked som to nasiel.
Samozreme ze najcistejsie je to cez relatko a dve diody. |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| v4s1m4 |
Zaslal: čt říjen 14, 2010 2:06 pm |
|
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 09. 2010
Příspěvky: 392
Bydliště: Brno
|
tak všechno mám připraveno relátko spíná vše ok, tak poslední fáze hledám ty kabely k blinkrům, nejlepší je asi to místo pod volantem, stáhl jsem si schéma ale i když tuším barvu drátu je jich tam víc od každé barvy...

měl by to být ten pravej konektor

a ted kde je levej a pravej blinkr. kdyžtak sem hodím i to schéma z jak na to Citroen Saxo. je to 1.5D 1998, díky |
Naposledy upravil v4s1m4 dne čt říjen 14, 2010 2:10 pm, celkově upraveno 1 krát |
|
| Návrat nahoru |
|
| lakinooo |
Zaslal: čt říjen 14, 2010 2:07 pm |
|
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
|
| Návrat nahoru |
|
| martanc |
Zaslal: čt říjen 14, 2010 3:15 pm |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
| a podle čísel kabelů si to hledat skoušel, kombinací čísla a barvy bys měl najít ten správnej kabel. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
| Návrat nahoru |
|
|
|