| Autor |
Zpráva |
< Ostatní ~ 1.4 vs. 1.6 8V |
| Sejny |
Zaslal: st říjen 08, 2008 12:52 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 30. 05. 2006
Příspěvky: 1162
Bydliště: Kunčina
|
chystám se zbavit mý 1.1i a pořídit buď xsaru nebo vtsko...
ale spíše VTS,zvykl jsem si na saxo...
chci se zeptat,jak jede 1.6 8V o proti 1.4 ? je to mezi nimi velký rozdíl nebo je to zanedbatelný?
Brácha má 16V a o proti 8V je to rozdíl jako kráva,tak co doporučíte?
díky |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Hajdi |
Zaslal: st říjen 08, 2008 1:47 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 02. 2008
Příspěvky: 78
Bydliště: Košice
|
v 16v ani v 8v som nesedel ale som majitelom 1.4vts. moj osobny nazor je ze ak by som kupoval 1.6 tak urcite 16v. 1.4 je take pohodickove vozitko. Spotreba je v pohode, jazdnenie je v pohode, ked treba tak sa da aj podradit a obehnut kamion. Na pretekanie to neni ale obcasne vysantenie si myslim uplne staci. Urcite ak si ten co na semaforoch ma pri cervenej zaradenu jednotku a caka kedy to blikne aby si ostatnym ukazal reklamu na zadnom okne tak si kup 1.6 lebo s 1.4 sa to sice da ale casom sa budes pytat sam seba preco si si racej nekupil 1.6 (moj pripad)... Ak vsak si ten co pri ceste domov ide obchvatom so 100 na tachometri a je ti jedno ze ta obehne sused tak si kup 1.4  |
_________________ Viper style
Ria umelecký fotograf |
|
| Návrat nahoru |
|
| martanc |
Zaslal: st říjen 08, 2008 1:58 pm |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
jj přesně tak sám sem měl 1.1 teďka mám 1.4 a byl to docela rozdíl a řekl bych že 1.4 oroti 1.6 8v bude mít o dost menší spotřebu ale výkon až tak rozdílnej nebude ale taky záleží na konkrétním autě. Já až vyrostu tak si pořídím 1.6 ale jedině 16V  |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
| Návrat nahoru |
|
| Mole 22 |
Zaslal: st říjen 08, 2008 8:25 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 07. 03. 2007
Příspěvky: 153
Bydliště: Beroun
|
| No já myslím,že i mezi 1.4 a 1.6 8V bude poznat rozdíl...preci jen rozdíl nějakých 15-20 kobylek se někde projevit musí.Z vlastní zkušenosti můžu jenom potvrdit,že rozdíl mezi 1.1 a 1.4 je kurva znát... |
_________________ Citroën Saxo 1,4i VTS/2001 |
|
| Návrat nahoru |
|
| troskalp |
Zaslal: st říjen 08, 2008 8:30 pm |
|
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 01. 09. 2008
Příspěvky: 2204
Bydliště: Střílky
|
1.6 8v jede super ale rozdil mezi 1.6 8v a 16v je řádný švagr má 106 gti a poznal sem rozdil citelně  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| martanc |
Zaslal: st říjen 08, 2008 9:07 pm |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
|
| Návrat nahoru |
|
| troskalp |
Zaslal: st říjen 08, 2008 9:28 pm |
|
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 01. 09. 2008
Příspěvky: 2204
Bydliště: Střílky
|
přesednout ze saxa s 90 koniky a sednout do escorta s 60 ale hooooooodně vyjetýma je teda fakt taky síla sem myslel že mě omyjou a to sem sem jel jen 10 km hruza nikdy vic  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| CVakk |
Zaslal: st říjen 08, 2008 9:56 pm |
|
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 01. 09. 2008
Příspěvky: 69
Bydliště: Jablonec nad Nisou
|
mam taky 1.4i na bezny jezdeni uplne v poho a kdyz to trosku tocis tak se da i celkem zvednout kufr spolujezdcoj a jelikoz zatim jezdim na 165/70*14 tak se i guma da zapalit....
akorát svižnejší jízdu si užiješ nejvíc sám, jak naložiš 2-4 lidi je konec )) |
_________________ -- 1.4 VTS
-- golf III GTi 2.0 16v
-- 1.6 16v VTS |
|
| Návrat nahoru |
|
| martanc |
Zaslal: čt říjen 09, 2008 7:00 am |
|
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
CVakk napsal: mam taky 1.4i na bezny jezdeni uplne v poho a kdyz to trosku tocis tak se da i celkem zvednout kufr spolujezdcoj  a jelikoz zatim jezdim na 165/70*14 tak se i guma da zapalit....
akorát svižnejší jízdu si užiješ nejvíc sám, jak naložiš 2-4 lidi je konec  )) ve dvou to jeste jde ale jakmile mas plny auto je to hrozny a to si nezazil plne nalozenou 1.1 to byl uplnej des |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
| Návrat nahoru |
|
| Johny |
Zaslal: čt říjen 09, 2008 7:41 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
1,4 alebo 1,6 8V. jednoznačne 1,6 8V v spotrebe mozno aj lepsie ako 1,4rka a ide to o poznanie lepšie. 1,6 8V je skutočne vydarený motor. Pokial máš na vyber tak 1,6 8V ale pokial ides kupovať nový malý zmrd tak neviem preco rovno neuvažuješ o 16V, je ich teraz ako nasraných tak neviem čo riešiš  |
_________________ 1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

|
|
| Návrat nahoru |
|
| Sejny |
Zaslal: čt říjen 09, 2008 12:19 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 30. 05. 2006
Příspěvky: 1162
Bydliště: Kunčina
|
Johny napsal: 1,4 alebo 1,6 8V. jednoznačne 1,6 8V v spotrebe mozno aj lepsie ako 1,4rka a ide to o poznanie lepšie. 1,6 8V je skutočne vydarený motor. Pokial máš na vyber tak 1,6 8V ale pokial ides kupovať nový malý zmrd tak neviem preco rovno neuvažuješ o 16V, je ich teraz ako nasraných tak neviem čo riešiš 
znamy mi rikal at 16V radsi nekupuju,je to pry moc silny motor ,na tak male auto,odchazeji strasne silenbloky a rikal ze porad do toho budu investovat,tak nevim a cena o 8V a 16V je i skoro 20 000,-,tak asi tak... ale Johny moc diky za radu,urcite budu brat 8V.... |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Johny |
Zaslal: čt říjen 09, 2008 1:11 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
moc silný motor? kua tak preco mam stale pocit že to nic nejde a xcelo by to viac ponikov pod kapotu
tak rieš ten 1,6 8V je to držiak s výbornou spotrebou. |
_________________ 1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

|
|
| Návrat nahoru |
|
| CJ.01 |
Zaslal: čt říjen 09, 2008 3:07 pm |
|
|
|
Banned!!
Založen: 17. 07. 2008
Příspěvky: 61
Bydliště: BOUDOV
|
| 8v jede fakt super...az se auto dostane nad 3000otacek tak slape jak hodinky...da se stim poradne vyradit,predjizdet se stim da krasne ......z 0 na 100 ma kolem 10 sekund a nejvic co sem jel bylo kolem 180 ale dalo by to aj vic...nevite jaka je maximalka???? da se jezdit i za 7-8litru takze pohoda....a vubec se nekazi...urco lepsi nez 1,4,povine ruceni stejne a spotreba taky bude zhruba stejna... |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| troskalp |
Zaslal: čt říjen 09, 2008 8:02 pm |
|
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 01. 09. 2008
Příspěvky: 2204
Bydliště: Střílky
|
no jesli máš rad svižnější jizdu tak bych byt tebou bral 16v ale i 8v jede fakt super(mám takže vim ) dobře se s nim řádí a motoricky to uplně stačí v pěti sme jely do kopce v 5 lidech na 4ku 130,max sem měl nějakých 190 ale věřim že dvoustovku by dal jak nic  |
|
|
| Návrat nahoru |
|
| Johny |
Zaslal: čt říjen 09, 2008 8:08 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
1,6 8V ide 205 tachometrickývh na 185/55 R14, odskúšané overené po dialnici zo ZV do BB |
_________________ 1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

|
|
| Návrat nahoru |
|
|
|