punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - nestartuje ani neblafne
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  nestartuje ani neblafne

lakinooo
Zaslal: pá říjen 23, 2009 8:02 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
Nahodou nemas alarm, co blokuje cerpadlo???
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
blesk65
Zaslal: pá říjen 23, 2009 9:44 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 08. 10. 2008 Příspěvky: 865 Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
bohuzel alarm nemam ani imobilizer

_________________
[img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img]
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Brabi
Zaslal: so říjen 24, 2009 7:59 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2008 Příspěvky: 365 Bydliště: Třebíč
Zkousel jsi to narazovy cidlo?me na to cislo cosi spadlo na letisti a musel me kamarad tahnout az domu..Smile az v garazi doma jsem na to prisel:D musis macknout docela silou...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vtsko
Zaslal: so říjen 24, 2009 9:42 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 03. 2008 Příspěvky: 4167 Bydliště: Malacky
pomeraj baterku...dobijanie

_________________
Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Skrbla
Zaslal: so říjen 24, 2009 11:56 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
Asi blbá otázka, máš dobře zacvaklej ten konektor co jde k zapalovací rampě.

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
blesk65
Zaslal: so říjen 24, 2009 5:41 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 08. 10. 2008 Příspěvky: 865 Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
tak ted sem do toho hledel a zda se ze ej spatny ten bezpecnostni spinac sice jsem ho zkousel mackat bez toho nesmyslu gumoveho a nic a tak tata to nejak premostil a auto chytlo Very Happy supr ja vam to kluci rikal ze jeste dnes to pojede ......................

jinak 8v nevadi malo nabyta baterka pokud to zatoci motorem

_________________
[img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img]
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martanc
Zaslal: so říjen 24, 2009 5:56 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209 Bydliště: Domažlicko
no tak to gratuluju k odstranění závady, já bych ho vyhodil ůplně a možná už bych jinej ani nedával

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ViktorVTS
Zaslal: so říjen 24, 2009 6:02 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 12. 09. 2009 Příspěvky: 176 Bydliště: Dubňany
Skoda, ze si to nezkusil rano, co? Very Happy Aspon mohl byt ve zline i belasek Wink

_________________
Nepotrebuji si honit ego velkym autem Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
vtsko
Zaslal: so říjen 24, 2009 11:44 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 03. 2008 Příspěvky: 4167 Bydliště: Malacky
nejde oto,ci otoci,aj ked je slaba bateria..ale oto,ze potom vsetky veci,nemaju odkial brat potrebny prud...a tak sa daju iba tie nutne,aby to neako fungovalo.Preto aj ta klasicka zavada u sax,kolisanie otacok,aj po vymene krokoveho atd. Ale to je jedno,hlavne ze ti to uz ide

_________________
Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
josh
Zaslal: st září 26, 2018 2:39 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 27. 05. 2005 Příspěvky: 256 Bydliště: Slovensko, Bratislava
Ako sa dá táto sviňačina (obnovovač prerušeného prívodu paliva) bezpečne "terminovať"?
Ešte minulú zimu mi pripadla užitočná, keď nenaskočil motor na novú baterku, inštinktívne som išiel pod kapotu a asi prvýraz v živote ju/ho - tlačidlo cielene stlačil, motor potom ihneď nabehol.
Včera sa mi zopakovalo to isté, po otočení klúča vždy len jedno cvaknutie a nič, ani po stláčaní obnovovacieho spínača prerušenia prívodu paliva. Aj som sa naň pozrel pod červenú čiapočku; velmi subtílna konštrukcia, akýsi plastový krúžok a pod ním extra chabá strunka....

Tiež som posledné mesiace občas počul -len pri zasunutom klúči- cvakanie z pod kapoty, z oblasti krytu okolo nasávania - tam sa prejavuje ktorý prvok, imobilizér?
martanc napsal:
no tak to gratuluju k odstranění závady, já bych ho vyhodil ůplně a možná už bych jinej ani nedával

_________________
Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
martanc
Zaslal: čt září 27, 2018 12:21 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209 Bydliště: Domažlicko
obejít se dá poměrně snadno, stačí proklemovat ten konektor co k němu jde a zaizolovat Wink

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
josh
Zaslal: čt září 27, 2018 6:47 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 27. 05. 2005 Příspěvky: 256 Bydliště: Slovensko, Bratislava
Poznáš niekoho, kto to urobil?
Že či je pes ozaj zakopaný len v tomto mechanizme, alebo samovolné odpájanie prívodu paliva má na svedomí nejaký iný prvok, a odstavením tohto tlačidla pri jeho správnej činnosti, sa už len zbytočne (ne)zbavíme možnosti obnoviť jeho prívod?

Okrem toho by som potreboval ešte vysvetliť neutrálnejšie česko-slovensky, slovo proklemovat Smile.

_________________
Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
martanc
Zaslal: čt září 27, 2018 8:01 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209 Bydliště: Domažlicko
proklemovat = propojit Very Happy samozrejme odpojeni paliva může mít na svědomí víc věcí jako třeba relé palivového čerpadla, samotné čerpadlo, nějakej studenej spoj někde tam je víc možností je to spíš pokus omyl

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
josh
Zaslal: pá září 28, 2018 9:37 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 27. 05. 2005 Příspěvky: 256 Bydliště: Slovensko, Bratislava
Vďaka. Pri tomto tlačidle mi ide o jeho záber funkcií. Môže vôbec niekedy spôsobiť aj odpojenie (pri náraze, či pri jeho chybnom vyhodnotení), alebo slúži výhradne len na obnovenie?
Keby teraz blbla práve jeho popisovaná funkcia "obnovenia", tak si jeho trvalým prepojením pomôžem?

_________________
Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
martanc
Zaslal: pá září 28, 2018 10:54 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209 Bydliště: Domažlicko
To tlačítko propojuje právě ty dva vodiče co do něj jdou. Celý princip je ten že uvnitř je kulička která vyskočí a tím se tyto vodiče rozpojí. A tím že ho zmáčkneš tak kuličku zamáčkneš zpět a opět je propojíš.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 3
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved